سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرایمر الف Poreless Putty

پرایمر الف Poreless Putty

پرایمر الف Poreless Putty ، پرایمر زیرساز آرایشی فوق العاده ای است که فاقد چربی بوده و دوام آرایش شما را بیشتر می کند. پرایمر زیر سازی آرایش الف با داشتن ترکیبات سبک و ضد حساسیت برای تمامی انواع پوست مناسب بوده و به کوچک کردن منافذ پوست کمک می کند و همچنین پوششی صاف و مخملی بر روی پوست ایجاد می کند.

پرایمر الف E.L.F poreless putty primer با بافتی ژله ای، قابلیت استفاده راحتی دارند و به راحتی می توانید زیرسازی پوست را انجام دهید. از طرفی فرمولاسیون ویژه این محصولات به گونه ای است که تمام خصوصیات مواد معدنی و روغن های طبیعی را شامل بوده و لایه ای محافظتی برای پوست شما ایجاد می کند.

وجود مواد معدنی مفید مانند، میکا، سیلیکا، زینک، منیزیم، کائولین، مس و منگنز در این پرایمر آرایشی ضمن اینکه تنفس پوست را تامین می کنند، همچنین پوست را در برابر آسیب های محیطی حفظ کرده و یک دیوار محافظتی در برابر عوامل مخرب تشکیل می دهد. با بسته شدن منافذ پوست شما مراحل بعدی آرایش را روی پوستی صاف اجرا می کنید.

پرایمر ها از محصولات پرکاربرد آرایشی هستند که به افزایش کیفیت و ماندگاری میکاپ کمک زیادی می کنند. پرایمر آرایشی سه گانه الف شامل سه عدد پرایمر با کارایی مختلف در اندازه های مسافرتی می باشد. به کمک این سه پرایمر مختلف می توانید چهره ای طبیعی، درخشان یا مات به دست آورید. این پرایمرها همچنین آرایش شما را در تمام روز ماندگار نگه می دارند. مجموعه پرایمر الف مدل Putty Primer Trio با آرایش یا بدون آرایش قابل استفاده هستند. این پرایمرها چهره و پوستی کاملا صاف و بی عیب و نقص به شما می بخشند.