سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.

در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.

اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام 

 

نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.

بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.

فرایند عمل به این صورت است که ؛ قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.

بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.

افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند. 

هدف از جراحی پلاستیک در این موارد؛ بهبود عملکرد و ایجاد یک ظاهر نرمال به بخشی از بدن فرد است که آسیب دیده است.

همه چیز درباره رحم :
رحم بانوان از مهم ترین اعضای داخلی بدن آنها می باشد که در زندگی آنها نقش به سزایی دارد .
عضو توخالی که به شکل گلابی وارونه در میان دو استخوان لگن بدن زنان  وجود دارد را رحم می گویند ، رحم از سه بخش گردن (Cervix) ، تنه (Body)،قعر (Fundus) تشکیل شده است .
در بخش ایلیاک های داخلی شریان های رحم قرار دارند که این بخش وظیفه خون رسانی رحم را دارند .
یائسگی بانوان :
بانوان معمولا در دهه چهارم زندگی خود (سن 30 سالگی به بالا ) هستند به دلیل کاهش تولید شدن هورمونهای پروژسترون و استروژن با شل شدن واژن و کاهش حجم لبهای خارجی دستگاه تناسلی مواجه خواهند شد ، این مشکلات سبب اختلال در زندگی  زناشویی می شود و در برخی از موارد افسردگی و ناراحتی های روانی را برای شخص به وجود می آید .
قطع شدن دائمی قاعدگی در بانوان که اصطلاحا یائسگی نام دارد ، معمولا در سن 51 سالگی رخ می دهد ، زمانی که یائسگی رخ می دهد به شکل قابل توجهی  تولید استروژن کاهش ویا به طور کلی متوقف می شود .
عوامل ایجاد یائسگی زود رس :
برخی از عوامل وجود دارند که سبب شده سن یائسگی زودتر از زمان موعد باشد ، در نتیجه مشکلات یائسگی زودتر از زمان موعد شخص را درگیر می کنند . در ذیل برخی از مواردی که باعث یائسگی زود رس می شوند را بیان می کنیم .
سیگاری بودن بانوان
شیمی درمانی
پرتودرمانی
جراحی تخمدان
برداشتن رحم
بسیاری از بانوان مطلع نیستند که مشکلات واژن به شکل غیر مستقیم ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی است ، حاصل شدن رضایت از مقاربت جنسی  تاثیرات مثبتی بر زندگی شخص دارد ، این عامل علاوه بر رضایت شخص موجب رضایت همسر وی از مقاربت جنسی می شود ، همانطور که بیان شد برخی از مشکلات عواملی را به وجود می آورند که شخص از نه تنها از آمیزش لذت نمی برد بلکه با مشکلات دیگر مواجه می شود یکی از دلایل ایجاد کردن مشکلات در دستگاه تناسلی و واژن یائسگی می باشد که در ادامه مشکلات یائسگی را بیان می کنیم .
مشکلات یائسگی :
سوزش واژن
عفونت های ادراری
خشکی واژن
درد در زمان مقاربت جنسی
عوامل گشاد شدن واژن :
بالا رفتن سن
کاهش وزن شدید
بارداری
ژنتیک
مشکلات گشادی واژن :
بی اختیاری ادرار
بی اختیاری مدفوع
کاهش رطوبت واژن
خارش و سوزش در ناحیه تناسلی و واژن
برای درمان گشادی واژن  ودرمان شل شدن واژن که موجب بروز مشکلاتی می شوند ، راه حل های ارائه شده است یکی از روشها عمل جراحی زیبایی واژینال است ، با استفاده از  جراحی زیبایی واژن که مطمئن ترین راه حل می باشد می توان در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات فوق را حل نمود .